Google+
Doprava ZDARMA při objednávce nad 500 Kč.

Obchodní podmínky

BENEŠ a LÁT a.s. Tovární 463 28914 Poříčany IČ 25724304 DIČ CZ 25724304

Nakládání s osobními daty a jejich ochrana

Po vyplnění a odeslání objednávky budou osobní údaje zákazníka v nezbytně nutném rozsahu zpracovány společností BENEŠ a LÁT a.s. za účelem plnění uzavřené kupní smlouvy. Zaškrtnutím políčka zákazník uděluje nad rámec uvedeného společnosti BENEŠ a LÁT a.s. souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely, tedy zejména za účelem zasílání obchodních sdělení a informací o prodejních akcích e-shopu prostřednictvím e-mailu. Osobní údaje zákazníků jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění, a v souladu s nařízením EU 2016/679 GDPR. Jedná se zejména o jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu. Provozovatel e-shopu se zavazuje považovat veškerá osobní data svých zákazníků za přísně důvěrná a zaručuje se, že neumožní jejich zneužití či předání nepověřené osobě.

Osobní údaje zpracovává BENEŠ a LÁT a.s. pro vlastní účely jako jejich správce. Údaje předává partnerům pro zajištění platby, přepravy a dalších náležitostí objednávky. Osobní údaje jsou také předávány zpracovatelům, kteří je zpracovávají dle pokynů, např. reklamní agentura pro marketingové účely.

Kupující bere na vědomí, že své osobní údaje sdělené pro marketingové účely poskytuje dobrovolně na základě souhlasu. Poskytnutí služby e-shopu, tedy uzavření kupní smlouvy k danému výrobku prostřednictvím e-shopu, však není v žádném případě podmíněno udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely. Neposkytnutím souhlasu není zákazník ze strany provozovatele e-shopu nijak znevýhodněn, jediným následkem je, že nebude dostávat e-mailová reklamní sdělení s informacemi o novinkách v sortimentu a prodejních akcích.

Souhlas se zpracováním osobních údajů udělený pro marketingové účely je platný po dobu 7 let, nejpozději však do odvolání souhlasu Kupujícím. Z odběru obchodních sdělení se může Kupující snadno odhlásit prostřednictvím odkazu v emailu. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům.

BENEŠ A LÁT a. s. může dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. "cookies" tak, aby usnadnila poskytování služeb v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, jež používají.

Platební podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu

Platba při převzetí zboží - dobírka

Platba předem - platební kartou přes systém GOPAY nebo bankovním převodem

Poštovné a balné pro zákazníky z České republiky

Z důvodu optimalizace nákladů zákazníka na pořízení zboží se provozovatel neuchýlil k jednoduchému výpočtu poštovného a balného, ale účtuje pouze oprávněné náklady, vycházející ze zvoleného způsobu přepravy zásilky a z celkové hmotnosti zásilky. Hmotnost zboží je uváděna v detailním popisu zboží.
Následující sazby jsou pro zakázky do celkové jednorázové výše 1.200 Kč ( platí pouze po území ČR ! ) U objednávek nad 1.452 Kč (s DPH) je dopravné (poštovné a balné) zdarma.

a) Dodávka zboží na dobírku - přepravní společnost GEIS CZ s.r.o. (109,- Kč, vč. DPH) Od kurýra GEIS CZ s.r.o. si výžádejte doklad o zaplacení!

b) Dodávka zboží na dobírku - Česká pošta (129,- Kč, vč. DPH)

Veškeré podmínky se řídí aktuálními platnými tarify přepravní společnosti.

Poštovné a balné pro zákazníky ze Slovenské republiky a ze zahraničí

Zboží na Slovensko a do zahraničních zemí zasíláme na dobírkuk nebo na platbu předem. K ceně za zboží bude připočítáno poštovné, dle aktuálního ceníku české pošty do zahraničí + manipulační poplatek 20,- Kč.

Dodací podmínky

Objednávky expedujeme každý pracovní den. Zboží je Vám doručeno (ve většině případů) následující pracovní den, přepravní společností GEIS CZ s.r.o.. Vzhledem k neustálému pohybu zboží se může stát, že některá položka se v okamžiku objednávky zobrazuje jako aktuálně dostupná, ale v okamžiku, kdy dojde Vaše objednávka na řadu, může být již zboží prodáno, proto prosíme o toleranci z Vaší strany. Při nekompletnosti objednávky budete informováni prostřednictvím emailu, nebo telefonckého hovoru. Po doplnění chybějícího zboží, (pokud se výrobek nepřestal vyrábět) Vám bude objednávka zaslána v nejbližším výše uvedeném termínu. Nejdéle však do 10 pracovních dní od potvrzení objednávky a to formou doporučeného balíku.

Záruka a reklamace

Reklamace zboží - řídí se příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží, bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Pro vyřízení reklamace je nutné bezodkladně oznámit písemně (nejlépe e-mailem na seva@seva-czech.cz), že daný výrobek vykazuje vadu a jakým způsobem se vada projevila. Na základě těchto informací bude reklamace posouzena a stanoven další postup. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, zašle kupující vadné zboží v originálním obalu prodávajícímu zpět.
Nové zboží bude odesláno v zákonné lhůtě, bezprostředně po obdržení reklamovaného zboží od dodavatele. Případně bude vrácena celá zaplacená částka.
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.


Storno objednávky ze strany kupujícího

V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:
- odešlete e-mailem zprávu seva@seva-czech.cz s informacemi o odstoupení od smlouvy číslo XXX, ze dne DD. Dále uveďte na jakou adresu požadujete vrátit uhrazenou částku za zboží (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu), datum a jméno.
- zboží doručte na adresu sídla společnosti
- zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
- při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet nejpozději do 7 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
- v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.


Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak doporučujeme Kupujícímu nejdříve využít kontakt na e-shop www.shopvista.cz pro vyřešení nastalé situace

KONTAKTNÍ OSOBA PRO POMOC S REGISTRACÍ A OBJEDNÁVKAMI PŘES E-SHOP:
Jan Stránský
Mobil: 724 440 919
Email: jan.stransky@seva-czech.cz

Informace o zpracování osobních údajů

Informace dle zákona č. 101/2000 Sb., zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (dále jen „zákon“), a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení na ochranu osobních údajů) neboli GDPR (dále jen „nařízení“).

Kdo je správcem Vašich osobních údajů?

Správcem Vašich osobních údajů je provozovatel e-shopu www.shopvista.cz, společnost BENEŠ a LÁT a.s., IČO: 257 24 304, se sídlem Tovární 463, Poříčany, PSČ: 289 14.

Zmocněncem pro ochranu osobních údajů je Ing. Iveta Čadilová.

Jaké Vaše osobní údaje zpracováváme?

Zpracováváme pouze Vaše osobní údaje, které nám poskytnete – zejména jde o údaje nutné pro zpracování objednávky. Jedná se o jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, fakturační adresa a dodací adresa.

Jaký je právní základ zpracování Vašich osobních údajů?

Poskytnutí Vašich osobních údajů a jejich zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu, tedy pro vyřízení a odeslání objednávky. Jedná se tak o zpracování na základě platné legislativy.

V případě, že se přihlásíte k odběru newsletteru, je právním základem zpracování Vašich osobních údajů Váš souhlas se zasíláním obchodních sdělení.

V případě, že se zaregistrujete za účelem budoucího usnadnění nákupu jako registrovaný zákazník, je právním základem zpracování opět Vámi udělený souhlas.

Jaký je účel zpracování osobních údajů?

Účelem zpracování je plnění smlouvy uzavřené mezi Vámi a společností BENEŠ a LÁT a.s. prostřednictvím e-shopu. Dalšími účely, pro které Vaše osobní údaje zpracováváme, jsou:

* vystavení daňového dokladu a splnění povinností dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví

* dodržení zákonných archivačních povinností

* budoucí uplatnění práv ze smluvního vztahu (například v případě, že se rozhodnete výrobek reklamovat)

* zasílání marketingových sdělení (v případě, že jste s takovým zasíláním poskytli souhlas přihlášením se k odběru newsletteru)

* usnadnění budoucího nákupu v e-shopu (v případě, že jste se zaregistrovali jako registrovaný zákazník)

* marketingové účely (v případě, že jste poskytli souhlas se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely)

Kterým příjemcům budou Vaše osobní údaje předávány?

Vaše osobní údaje budou předány v nebytně nutném rozsahu a jen pro výše popsané účely zpracování třetím subjektům. Jedná se o dopravce, který Vám bude zásilku doručovat, dodavatele společnosti BENEŠ a LÁT a. s. mající přístup k osobním údajům (IT správa systémů e-shopu), marketingovou agenturu (pokud jste poskytli souhlas), případně jiné subjekty zejména veřejné správy v případech, kdy nám takovou povinnost ukládá zákon. Nad rámec uvedeného, a neexistuje-li pro to jiný zákonný důvod, nelze Vaše osobní údaje bez Vašeho výslovného a předem uděleného souhlasu třetí straně předat.

Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje uchovávat?

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu určenou dle různých kritérií:

* během trvání smlouvy (osobní údaje jsou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu za účelem realizace objednávky)

* po ukončení smlouvy (osobní údaje jsou uchovávány po dobu odpovídající době, ve které můžete odstoupit od smlouvy, reklamovat zboží či uplatnit práva z vadného plnění)

* trvání zákonné povinnosti (uchováváme faktury po archivační dobu stanovenou zákonem)

* udělení souhlasu (uchováváme a zpracováváme osobní údaje po dobu, na kterou je poskytnut souhlas, tedy obecně na 7 let, nejpozději do okamžiku odvolání souhlasu)

Jakým způsobem jsou osobní údaje zpracovávány?

Osobní údaje jsou zpracovávány automatizovaně pomocí příslušných softwarových nástrojů, výjimečně i manuálně. Osobní údaje nejsou předávány do třetí země, ani mezinárodním organizacím. Zpracování, uchování a likvidace osobních údajů je prováděna v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě.

Jaká máte práva v rámci zpracovávání Vašich osobních údajů?

Vaše práva související se zpracováváním Vašich osobních údajů jsou následující:

* právo na přístup k osobním údajům (vždy se můžete informovat, jaké údaje o Vás shromažďujeme, za jakým účelem, komu je předáváme a jaká další práva Vám svědčí)

* právo na opravu (pokud se jakýkoliv údaj změní a Vy nám změnu ohlásíte, neprodleně údaj aktualizujeme)

* právo na výmaz (pokud je zpracování založeno na dřívějším poskytnutí Vašeho souhlasu, a Vy tento souhlas odvoláte, a/nebo pokud již neexistuje žádný jiný zákonný důvod, pro který musíme Vaše údaje uchovávat, máte právo požadovat, abychom Vaše osobní údaje trvale vymazali)

* právo na omezení zpracování (dokud nebude ověřeno, že Vaše osobní údaje zpracováváme na základě zákona či souhlasu, nebo že tyto údaje jsou nepravdivé, můžete požadovat, abychom zpracování omezili)

* právo na přenositelnost údajů (na základě Vaší žádosti můžeme Vaše osobní údaje předat jinému správci osobních údajů)

* právo vznést námitku (pokud máte pochybnosti o zákonnosti zpracování Vašich osobních údajů, nebo máte za to, že zpracování není nezbytné pro naše oprávněné zájmy, můžete uplatnit námitku proti takovému zpracovávání)

* právo na informaci o porušení zabezpečení (pokud se stane, že se Vaše osobní údaje ocitnou v ohrožení, či bude hrozit prolomení jejich důvěrnosti, jsme povinni Vás o takové skutečnosti informovat)

Vaše osobní údaje nejsou zpracovávány automatizovaným způsobem za účelem vydání rozhodnutí ve smyslu článku 22. nařízení GDPR.Vaše osobní údaje nejsou zpracovávány automatizovaným způsobem za účelem vydání rozhodnutí ve smyslu článku 22. nařízení GDPR.

Heureka služba Ověřeno zákazníky

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

Kde můžete uplatnit svá práva?

Svá práva související se zpracováváním Vašich osobních údajů, dotazy, námitky a připomínky, můžete zaslat e-mailem na adresu sd.gdpr@benesalat.cz. Podněty jsou vyřizovány v přiměřené lhůtě, která obvykle činí maximálně 30 dnů, a ve výjimečných případech může být prodloužena, o čemž Vás budeme informovat.

Své případné stížnosti a námitky můžete uplatnit také u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.

© 2010 - 2023 ZAS Group s.r.o.